Nové a předváděcí vozy Hyundai ihned k odběru. Nabídka zde. ×
ioniq

Výkon

Prozkoumejte výkon nového modelu IONIQ 5.

Schopnost vzrušení.

Nový IONIQ 5 zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 5,3 sekundy a nabízí dojezd až 570 km. Úžasná řada chytrých technologií ještě umocňuje vzrušení z tohoto plně elektrického CUV střední třídy.

Výkon

Budoucnost elektromobility je tady.

Toto přelomové CUV s dechberoucím designem, jízdní dynamikou a 800voltovým bateriovým systémem pro ultrarychlé nabíjení přináší strhující výkon - je postaveno na nové špičkové platformě, která není ničím menším než technologickým milníkem v éře rozvoje elektromobilů.

Jeden či dva elektromotory.

Jeden či dva elektromotory.

K dispozici je verze s pohonem všech kol a dvěma elektromotory nebo verze s pohonem dvou kol a jedním elektromotorem.

Elektrický pohon všech kol (HTRAC).

Elektrický pohon všech kol (HTRAC).

IONIQ 5 je k dispozici se systémem pohonu všech kol HTRAC, který je charakteristický pro značku Hyundai, a má tak skvělé schopnosti pohonu 4×4, které vás udrží v pohybu za jakýchkoli podmínek.

Nabíjejte bržděním při jízdě.

IONIQ 5 je vybaven nejmodernější technologií pro inteligentní jízdu a systém rekuperačního brzdění dobíjí baterii během jízdy pomocí elektromotoru, který zpomaluje vozidlo. Úroveň energie, kterou systém rekuperuje a ukládá do baterie, můžete ovládat nastavením tří úrovní rekuperačního brzdění pomocí pádel na volantu.
Pádla pod volantem.

Pádla pod volantem.

Úroveň rekuperačního brzdění můžete nastavit pomocí pádlových ovladačů na volantu. Čím vyšší je úroveň, tím více vůz zpomaluje a nabíjí baterii, když sundáte nohu z akcelerátoru.

Mód i-Pedal.

Mód i-Pedal.

Režim i-Pedal umožňuje zrychlení/zpomalení/zastavení pouze pomocí pedálu akcelerátoru. Pro aktivaci funkce jednoho pedálu stačí klepnout na levé pádlo řadicí páky a přejít do čtvrtého stupně.

Režim automatické rekuperace.

Režim automatické rekuperace.

Po aktivaci režimu Auto Regen se rekuperační brzdění řídí automaticky podle sklonu vozovky a pomocí předních radarových senzorů reaguje na situaci před vámi a podle toho zpomaluje.

Platforma EV

Vedoucí postavení v elektrické éře.

IONIQ 5 je postaven na nové platformě Hyundai Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Tato speciální platforma pro elektromobily s bateriemi umožňuje rychlejší nabíjení, větší dojezd, větší vnitřní prostor a lepší jízdní vlastnosti. Umístění akumulátorů v rozvoru zajišťuje ideální rozložení hmotnosti pro lepší jízdní vlastnosti.

Modulární koncept E-GMP.

Modulární koncept E-GMP.

E-GMP vyhovuje široké škále typů vozidel, dojezdových vzdáleností a životních stylů díky standardizovanému bateriovému systému vybavenému technologií optimalizovanou pro elektromobily.

Elektronické provedení.

Elektronické provedení.

V prostoru uvolněném odstraněním spalovacího motoru jsme namontovali hnací motor nízko nad zemí. Baterie je rovněž umístěna nízko v podvozku, což umožňuje ideální rozložení hmotnosti mezi přední a zadní část a nízké těžiště pro lepší jízdní vlastnosti a stabilnější jízdu ve vysokých rychlostech.

Navržen pro bezpečí.

Navržen pro bezpečí.

E-GMP zahrnuje jedinečné konstrukční vlastnosti elektromobilu, jako jsou krátké převisy a dlouhý rozvor, bezpečnost při nárazu, maximalizovaný prostor pro cestující a bezpečnost baterií.

Flexibilní uspořádání sedadel.

Flexibilní uspořádání sedadel.

Plochá podlaha také umožňuje uspořádat přední a zadní sedadla mnoha způsoby, abyste mohli dělat přestávky na oběd, výlety a cokoli dalšího, co si přejete, a poskytnout tak inovativní elektrifikovaný zážitek.

Více prostoru pro nohy.

Více prostoru pro nohy.

Díky nízko umístěné baterii a rovné podlaze po odstranění středového tunelu mají cestující mnohem více místa pro nohy.

Více prostoru pro cestující.

Více prostoru pro cestující.

E-GMP umožňuje vytvářet inovativní interiéry určené výhradně pro elektromobily, které našim zákazníkům poskytnou nový zážitek z elektrifikované mobility. Prostorově náročný systém klimatizace byl přesunut z vnitřku vozu do dodatečného prostoru, který vznikl nahrazením motoru elektromotorem - a vzniklo tak více místa pro cestující vpředu.

Flexibilní uspořádání sedadel.
Plochá podlaha také umožňuje uspořádat přední a zadní sedadla mnoha způsoby, abyste mohli dělat přestávky na oběd, výlety a cokoli dalšího, co si přejete, a poskytnout tak inovativní elektrifikovaný zážitek.
Více prostoru pro nohy.
Díky nízko umístěné baterii a rovné podlaze po odstranění středového tunelu mají cestující mnohem více místa pro nohy.
Více prostoru pro cestující.
E-GMP umožňuje vytvářet inovativní interiéry určené výhradně pro elektromobily, které našim zákazníkům poskytnou nový zážitek z elektrifikované mobility. Prostorově náročný systém klimatizace byl přesunut z vnitřku vozu do dodatečného prostoru, který vznikl nahrazením motoru elektromotorem - a vzniklo tak více místa pro cestující vpředu.

Dojezd

Větší dojezd, méně nabíjení.

Nový IONIQ 5 je k dispozici v různých konfiguracích, které vyhovují vašim potřebám. Vyberte si ze dvou variant akumulátorů: 63 kWh (standardní dojezd) nebo 84 kWh (dlouhý dojezd) a pohon všech nebo zadních kol.

Jakou vzdálenost každý den přibližně ujedete?

Spočítejte si, kolikrát budete moci dojet do práce a domů bez nabíjení.

22 km

84.0 kWh

 

dnů provozu

na jedno
nabití

63.0 kWh

 

dnů provozu

na jedno
nabití

Stejně jako má řada faktorů vliv na spotřebu paliva spalovacího motoru, bude i celkový dojezd s elektrickým pohonem ovlivňován kapacitou akumulátorů, Vaším jízdním stylem, venkovní teplotou, obsazením vozu spolucestujícími a dalšími faktory.


    Pohon všech kol.
    Ve verzi s pohonem všech kol je IONIQ 5 poháněn dvěma elektromotory integrovanými do přední a zadní nápravy, které poskytují výkon 325 k (239 kW) a okamžitý točivý moment 605 Nm.

    Výkon : 74 kW vpředu / 165 kW vzadu
    Točivý moment: 255 Nm vpředu / 350 Nm vzadu
    Zrychlení: 0-100 km/h 5,3 s.
    Pohon všech kol.
    1|2
    Pohon zadních kol.
    IONIQ 5 ve verzi s pohonem obou kol a dlouhým dojezdem na baterie pohání elektromotor o výkonu 168 kW integrovaný do zadní nápravy, který poskytuje 229 k a 350 Nm okamžitého točivého momentu.

    Výkon : 168 kW vzadu
    Točivý moment: 350 Nm vzadu
    Zrychlení: 0-100 km/h 7,5 s.
    Pohon zadních kol.
    2|2
    Pohon zadních kol.
    Ve verzi s pohonem obou kol a standardním dojezdem na baterie pohání IONIQ 5 jeden elektromotor o výkonu 125 kW integrovaný do zadní nápravy, který poskytuje výkon 170 k (125 kW) a okamžitý točivý moment 350 Nm.

    Výkon : 125 kW vzadu
    Točivž moment: 350 Nm vzadu
    Zrychlení: 0-100 km/h 8,5 s.
    Pohon zadních kol.

    Nabíjení

    Vynikající výkon při nabíjení.

    Nabíjení doma přes noc nebo dobíjení na rychlonabíjecí stanici na cestách trvá jen pár minut. Nový IONIQ 5 je flexibilní. Je vybaven 800V bateriovým systémem pro jedny z nejrychlejších možných dob nabíjení v současnosti a je také kompatibilní pro 400V nabíjení a nabíjení střídavým proudem.

    Plug & Charge.

    Plug & Charge.

    Není potřeba žádná aplikace ani nabíjecí karta - stačí připojit a nabíjet. Ověřování je řízeno mezi vozidlem a nabíjecím místem - šetří vám čas a starosti.

    Rychlost ultrarychlého nabíjení.

    Rychlost ultrarychlého nabíjení.

    800V baterie modelu IONIQ 5 dokáže za 15 minut zvýšit dojezd o 336 km! Podporuje nabíjení s výkonem až 260 kW na stejnosměrné ultrarychlé nabíjecí stanici - nabití z 10 na 80 % za 18 min.

    Víceúčelový nabíjecí systém.

    Víceúčelový nabíjecí systém.

    První patentovaná technologie společnosti Hyundai na světě dokáže podporovat jak 400V, tak 800V nabíjecí infrastrukturu bez dalších komponentů nebo adaptérů.

    400V a 800V technologie.

    400V a 800V technologie.

    Rychlejší příjezd a odjezd od rychlonabíjecích stanic. Technologie 400 V a 800 V vám dává možnost flexibilně používat jinou nabíječku, pokud je jeden typ obsazen.

    Baterie s dlouhým dojezdem.
    Ve verzi s dlouhým dojezdem (84 kWh) nabízí 800V bateriový systém modelu IONIQ 5 následující doby nabíjení:

    Stejnosměrná stanice o výkonu 350 kW: Doba nabíjení 18 min z 10 na 80 %.
    Dojezd přidaný od 15 minut nabíjení: 336 km.
    50 kW stejnosměrná stanice: Doba nabíjení 1 hodina 16 minut z 10 na 80 %.
    Baterie s dlouhým dojezdem.
    1|2
    Standardní baterie.
    Ve verzi se standardním dojezdem (63 kWh) nabízí 800V akumulátorový systém modelu IONIQ 5 následující doby nabíjení:

    Stejnosměrná stanice o výkonu 350 kW: Doba nabíjení 18 min z 10 na 80 %.
    Dojezd přidaný od 15 minut nabíjení: 270 km.
    50 kW stejnosměrná stanice: Doba nabíjení 58 min z 10 na 80 %.
    Standardní baterie.
    2|2
    Standardní baterie.
    Na domácím wallboxu nebo veřejné nabíjecí stanici střídavého proudu (EU 3-fázové): Doba nabíjení: 5 hodin a 50 minut.
    Standardní baterie.
    1|2
    Baterie s dlouhým dojezdem.
    Na domácím wallboxu nebo veřejné nabíjecí stanici střídavého proudu (EU 3-fázové): Doba nabíjení: 7 hodin 35 minut.
    Baterie s dlouhým dojezdem.
    2|2

    Rychle a flexibilní nabíjení.

    Nabíjení vašeho vozu IONIQ 5 nebylo nikdy jednodušší.Charge myHyundai je komplexní řešení pro veřejné nabíjení, které vám umožní přístup k více než 720 000 nabíjecích míst ve 30 evropských zemích. zjednodušené řešení pro jednu platbu s jednou aplikací, jednou kartou a jednou fakturou.
    Domácí a veřejné nabíjení.

    Domácí a veřejné nabíjení.

    Nový IONIQ 5 můžete nabíjet na mnoha různých místech a různými způsoby.



    Prozkoumejte možnosti

    Nabíjecí stanice Hyundai.

    Nabíjecí stanice Hyundai.

    Charge myHyundai nabízí přístup k 720 000 nabíjecích míst a vysokorychlostní nabíjecí síti IONITY.



    Zjistěte více